קבלת מימון וליווי עסקי

קבלת מימון וליווי עסקי

כל עסק נדרש בשלב מסוים למימון - לקבל כסף מחוץ לעסק שלא נובע מהרווחים או מההון העצמי. המימון יכול להינתן בכל שלב מחיי העסק, הוא נדרש בהקמת העסק, בכניסה להשקעה חדשה, בכניסה לשווקים חדשים, בהגדלה משמעותית או במעבר למקום חדש, או במימון הון חוזר לעיתים בנקודת שפל שבו נמצא העסק. אף אחד לא אוהב לקחת הלוואה ולהגדיל את התחייבויותיו, ולכן טרם לקיחת הלוואה חשוב לנתח באופן יסודי את הצורך בקבלת מימון ואת ההשלכות לקבלת מימון חיצוני.

קרא עוד  
שיפור רווחיות והגדלת הכנסות  באמצעות שינוי  הפריון לעובד

שיפור רווחיות והגדלת הכנסות באמצעות שינוי הפריון לעובד

בעיית הפיריון הנמוך ואובדן הרווחיות וההכנסות בארגוני שירותים וייצור נכון, מכירים אותנו "כמדינת החדשנות והסטארטאפים" שבה לכאורה ההכנסות לעובד מאוד גבוהות, אבל באופן בולט, מאופיינת המדינה והעסקים בה באופן גורף ברמת פריון נמוכה ביחס לארצות הברית, מרבית מדינות אירופה והמדינות המפותחות (OECD). ההשוואה בעולם העסקי מראה שעסקים במקומות אחרים יודעים עם אותם מכונות לייצר יותר כסף – הרבה יותר!. נכון, יש לנו גורמים חיצוניים שמפחיתים את הרווחיות, אבל גם כשמנרמלים אותם – אנחנו מניסיון יודעים שניתן להגדיל בצורה משמעותית את הפריון בעסקים בינוניים וקטנים. איך משפרים את ההכנסה לעובד / הרווחיות לעובד ואת הפריון לעובד בתחומי הייצור והשירותים בעסקים?

קרא עוד  
עסק למכירה - מרפאה לחיות

עסק למכירה - מרפאה לחיות

הזדמנות עסקית מצויינת! מרפאת חיות למכירה. המרפאה קיימת מעל עשור, בעלת אלפי לקוחות פעילים, מפורסמת באיכות השירות הניתן ללקוחות. ממוקמת בקומת קרקע ברחוב ראשי עם חזית לרחוב עם חניה סבירה בכחול לבן בסמוך. המרפאה ממוקמת במפגש הערים גבעתיים - רמת גן - תל אביב. המרפאה משרתת אלפי לקוחות מקומיים. המרפאה מצוידת היטב, בכל הנדרש ואף מעבר לכך. נכון להיום הציוד של המרפאה כולל: רנטגן דיגיטאלי, מכונת הרדמה, מוניטור, מכונת נוזלים, מעבדת דם, צנטרפוגות, מערכת מחשוב, שולחנות דיאגנוסטיקה, סטריליזטור ועוד. אין צורך ברכישת ציוד נוסף מעבר לקיים. בנוסף קיים מלאי תרופות וחומרים מתכלים

קרא עוד